Az alábbiakban összegyűjtöttük neked a leggyakrabban előforduló kérdéseket, reméljük ezzel segítünk Neked az esetleg benned is felmerült kérdések megválaszolásában:
Hogyan tudok csomagot rendelni magamnak?
Válaszd ki a csomagot,majd nyomj rá a megrendelem gombra és kollégánk 24 órán belül felveszi veled a kapcsolatot. Miután sikerült vele egyeztetni vezetési időpontot elküldi számodra a bankszámlaszámunkat és az összeg beérkezése után pedig a csomag vouchert.
Hogyan foglalhatok időpontot?
Először is megrendeled a csomagot és kiválasztod azt a hónapot amikor a vezetést szeretnéd végrehajtani.A kollégánk e-mailben felveszi veled a kapcsolatot és igyekszik számodra megfelelő időpontot találni a vezetésre. Időpontok
Hol található a pálya?
A pályánk Budapesttől 15 percre délre Gyál település déli részén az M0-ás körgyűrű mellett található.
A pontos címünket itt találod!
Mikor lehet vezetni a Monster Truck-ot Gyálon?
Általában havonta két hétvégét biztosítunk vezetésre (2x szombat és vasárnap), de ez a megkeresések függvényében változhat. A célunk az, hogy mindenki számára megfelelő időpontot találjunk.
Lehet-e a hozzátartozóm születésnapjára foglalni vezetést?
Ilyenre sajnos normál esetben nincs lehetőség, mert az élményvezetéseket előre fixált napokon végezzük Gyálon (havonta általában két hétvége). Azonban igyekszünk úgy szervezni, hogy a vezetés időpontja közel essen a szülinaphoz vagy legénybúcsúhoz. Ha azt szeretnétek, hogy a rendezvény napján álljunk rendelkezésre, az sajnos feláras, mert az autó nincs kint folyamatosan a pályán és nagyon sok vidéki rendezvényre járunk.
A vezetés előtt mennyivel kell megérkezni a pályára?
Az időpont egyeztetés alkalmával a kollégánk ezt részletesen leírja, de általában 15 perccel az előre fixált időpont előtt.
Meddig tudom beváltani a vouchert?
A megrendeléstől számított egy éven belül.
Mi történik akkor, ha vezetés közben meghibásodik a Monster Truck?
Ha a monstershow.hu hibájából nem tudod végrehajtani az élményvezetést vagy élményutazást, felajánlunk számodra egy új időpontot amikor ismételten beválthatod a megvásárolt csomagod. Kárpótlásul minden esetben ajándékkal kedveskedünk! Ha nem sikerül új időpontot egyeztetni(ilyenre még nem volt példa) akkor visszatérítjük a vezetés árát.
Mi történik akkor, ha valamilyen oknál fogva nem tudok megjelenni a vezetésen vagy az utazáson?
Lehet-e esetleg a helyszínen fizetni?
Természetesen erre is van lehetőség a vezetés megkezdése előtt helyszíni készpénz fizetés formájában. Azonban ekkor is kötelező az időpont foglalás legalább a vezetés előtt 24 órával.
Mi történik abban az esetben ha a gyerekem vezetés közben megijed és ki akar szállni az autóból?
A jármű vezetője minden esetben tekintettel van a gyerek életkorára és mindenek előtt a biztonsági rendszabályokat és a szülői instrukciókat tartja szem előtt, hiszen a célunk az, hogy a gyerekeknek egy valóban felejtetlen pozitív élményben legyen részük. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy ha esetleg a gyerek megijed a jármű sebességétől vagy a vezetés közbeni manőverektől, a vezető azonnal lelassít egészen addig a kényelmes sebességig ahol a gyerek kényelmesen érzi magát. Ha esetleg a gyerek teljesen megijed és ki akar szállni az autóból természetesen visszamegyünk a megindulási pontra és felajánljuk a szülőnek egy másik alkalommal való felhasználást vagy visszafizetjük az utazás árát.
Van-e lehetőség a csomagok kibővítésére?
Igen van. Ha például valaki megvásárol nálunk egy „M”-es csomagot a párjának, de időközben úgy dönt, hogy szeretne csatlakozni párjához, akkor akár kibővítheti a korábban megvásárolt csomagját egy ” rodeó a platón”csomaggal vagy akár kiegészítheti párja vezetési élményét további vezetési körök megvásárlásával. Ebben az esetben a plusz köröket és szolgáltatásokat a helyszínen lehet fizetni.
Lehet-e az Monster Truck-ot rendezvényre rendelni?
Természetesen ilyenre erre is van lehetőség. Nagyon sokan keresnek meg bennünket autótaposó show-k és élményvezetések megszervezésével falunapokon és városnapokon egyaránt. Nyitottan állunk minden kedves leendő ügyfelünk megkeresése előtt és igyekszünk az elképzeléseinek és igényeinek megfelelő árajánlatot adni. Email címünk: info@monstershow.hu
Taposhatok-e én is roncsokat a Monster Truck-kal?
Ilyen opcióra is van lehetőség, ehhez azonban kérj egyedi árajánlatot az alábbi email címen: info@monstershow.hu
Készíthetek-e felvételt a vezetés vagy utazás alatt?
Természetesen igen.
Átruházható-e a megvásárolt kupon?
Igen, de ezt legalább a vezetést megelőző 24 óráig e-mailben kérjük jelezni kell!
Mi az a pénzvisszafizetési garancia a gyakorlatban?
Hiszünk szolgáltatásunk minőségében és ezt a több száz nálunk vásárló elégedettsége is bizonyítja, éppen ezért minden megvásárolt csomagunkra pénzvisszafizetési garanciát vállalunk! Ha nem voltál elégedett a szolgáltatásunk minőségével, akkor a vezetéstől vagy utazástól számított harminc napon belül visszatérítjük a csomag árát!
Kupon vásárlása után meggondoltam magam. Mit kell ilyenkor tennem? Meddig állhatok el a vásárlástól?
Ha valamilyen információra van szükségem kihez fordulhatok segítségül?
Bármilyen kérdésed merülne fel, ne habozz és bátran írd meg az info@monstershow.hu email címre, vagy hívd bátran kollégánk!
A szolgáltatásainknál hatályos jogszabályokat magunkra nézve kötelező érévűnek tartjuk!
Csomagot rendelek!