GYIK

Share This:

 

Az alábbiakban összegyűjtöttük neked a leggyakrabban előforduló kérdéseket, reméljük ezzel segítünk Neked az esetleg benned is felmerült kérdések megválaszolásában:

Hogyan tudok csomagot rendelni magamnak?

Válaszd ki a csomagot,majd nyomj rá a megrendelem gombra és kollégánk 24 órán belül felveszi veled a kapcsolatot. Miután sikerült vele egyeztetni vezetési időpontot elküldi számodra a bankszámlaszámunkat és az összeg beérkezése után pedig a csomag vouchert.

 

 

Hogyan foglalhatok időpontot?

Először is megrendeled a csomagot és  kiválasztod azt a hónapot amikor a vezetést szeretnéd végrehajtani.A kollégánk e-mailben felveszi veled a kapcsolatot és igyekszik számodra megfelelő időpontot találni a vezetésre. Időpontok 

 

Hol található a pálya?

A pályánk Budapesttől 15 percre délre Gyál település déli részén  az M0-ás körgyűrű mellett található.

A pontos címünket itt találod!

 

Mikor lehet vezetni a Monster Truck-ot Gyálon?

Általában havonta két hétvégét biztosítunk vezetésre (2x szombat és vasárnap), de ez  a megkeresések függvényében változhat. A célunk az, hogy mindenki számára megfelelő időpontot találjunk.

 

Lehet-e a hozzátartozóm születésnapjára foglalni vezetést?

Ilyenre sajnos normál esetben nincs lehetőség, mert az élményvezetéseket előre fixált napokon végezzük Gyálon (havonta általában két hétvége). Azonban igyekszünk úgy szervezni, hogy a vezetés időpontja közel essen a szülinaphoz vagy legénybúcsúhoz. Ha azt szeretnétek, hogy a rendezvény napján álljunk rendelkezésre, az sajnos feláras, mert az autó nincs kint folyamatosan a pályán és nagyon sok vidéki rendezvényre járunk.

 

A vezetés előtt mennyivel kell megérkezni a pályára?

Az időpont egyeztetés alkalmával a kollégánk ezt részletesen leírja, de általában 15 perccel az előre fixált időpont előtt.

 

Meddig tudom beváltani a vouchert?

A megrendeléstől számított egy éven belül.

 

Mi történik akkor, ha vezetés közben meghibásodik a Monster Truck?

Ha a monstershow.hu hibájából nem tudod végrehajtani az élményvezetést vagy élményutazást, felajánlunk számodra egy új időpontot amikor ismételten beválthatod a megvásárolt csomagod. Kárpótlásul minden esetben ajándékkal kedveskedünk! Ha nem sikerül új időpontot egyeztetni(ilyenre még nem volt példa) akkor visszatérítjük a vezetés árát.

 

Mi történik akkor, ha valamilyen oknál fogva nem tudok megjelenni a vezetésen vagy az utazáson?

Időpont lemondását vagy módosítását az időpont előtt legalább 72 órával korábban díjmentesen tudod megtenni, ha mégis 72 órán belül mondod le, akkor a következő foglalásnál 3.500 Ft-s pótdíjat szükséges fizetned a monster show.hu-nak. Ha az összeg nem kerül megfizetésre, akkor az alkalom, illetve a kupon is felhasználtnak minősül. Kérjük a pontos érkezést a megbeszélt időpontra!
 

 

Lehet-e esetleg a helyszínen fizetni?

Természetesen erre is van lehetőség a vezetés megkezdése előtt helyszíni készpénz fizetés formájában. Azonban ekkor is kötelező az időpont foglalás legalább a vezetés előtt 24 órával.

 

Mi történik abban az esetben ha a gyerekem vezetés közben megijed és ki akar szállni az autóból?

A jármű vezetője minden esetben tekintettel van a gyerek életkorára és  mindenek előtt a biztonsági rendszabályokat és a szülői instrukciókat tartja szem előtt, hiszen a célunk az, hogy a gyerekeknek egy valóban felejtetlen pozitív élményben legyen részük. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy ha esetleg a gyerek megijed  a jármű sebességétől vagy a vezetés közbeni manőverektől, a vezető azonnal lelassít egészen addig a kényelmes sebességig ahol a gyerek kényelmesen érzi magát. Ha esetleg a gyerek teljesen megijed és ki akar szállni az autóból természetesen visszamegyünk a megindulási pontra és felajánljuk a szülőnek egy másik alkalommal való felhasználást vagy visszafizetjük az utazás árát.

 

Van-e lehetőség a csomagok kibővítésére?

Igen van. Ha például valaki megvásárol nálunk egy “M”-es csomagot a párjának, de időközben úgy dönt, hogy szeretne csatlakozni párjához, akkor akár kibővítheti a korábban megvásárolt csomagját egy ” rodeó a platón”csomaggal vagy akár kiegészítheti párja vezetési élményét további vezetési körök megvásárlásával. Ebben az esetben a plusz köröket és szolgáltatásokat a helyszínen lehet fizetni.

 

Lehet-e  az Monster Truck-ot rendezvényre rendelni?

Természetesen ilyenre erre is van lehetőség. Nagyon sokan keresnek meg bennünket autótaposó show-k  és élményvezetések megszervezésével falunapokon és városnapokon egyaránt. Nyitottan állunk minden kedves leendő ügyfelünk megkeresése előtt és igyekszünk az elképzeléseinek és igényeinek megfelelő árajánlatot adni. Email címünk: info@monstershow.hu

 

Taposhatok-e én is roncsokat a Monster Truck-kal?

Ilyen opcióra is van lehetőség, ehhez azonban kérj egyedi árajánlatot az alábbi email címen: info@monstershow.hu

 

Készíthetek-e felvételt a vezetés vagy utazás alatt?

Természetesen igen.

 

Átruházható-e  a megvásárolt kupon?

Igen, de ezt legalább a vezetést megelőző 24 óráig e-mailben kérjük jelezni kell!

 

Mi az  a pénzvisszafizetési garancia a gyakorlatban?

Hiszünk szolgáltatásunk minőségében és ezt a több száz nálunk vásárló elégedettsége is bizonyítja, éppen ezért minden megvásárolt csomagunkra pénzvisszafizetési garanciát vállalunk! Ha nem voltál elégedett a szolgáltatásunk minőségével, akkor a vezetéstől vagy utazástól számított harminc napon belül visszatérítjük a  csomag árát!

Kupon vásárlása után meggondoltam magam. Mit kell ilyenkor tennem? Meddig állhatok el a vásárlástól?

A fogyasztó (vevő) a szolgáltatás árát legkésőbb az utalás beérkezésétől számított 8 munkanapon belül indoklás nélkül visszakérheti a keresekedőtől. Erre vonatkozó jogszabály:17/1999. (II. 5.) korm. rendelet

 

Ha valamilyen információra van szükségem kihez fordulhatok segítségül?

Bármilyen kérdésed merülne fel, ne habozz és bátran írd meg az info@monstershow.hu email címre, vagy hívd bátran  kollégánk!

A szolgáltatásainknál hatályos jogszabályokat magunkra nézve kötelező érévűnek tartjuk!

Csomagot rendelek!